ايلياايليا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

شاهزاده پارسي: ايليا روح الهي

بازگشت دوباره

1391/6/6 15:35
نویسنده : بابا نيما
295 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان و بازدیدکنندگان وبلاگ

باورم نمی شد وظیفه نگهداری از کودک آنقدر مشکل باشه که حتی نتونم وبلاگش رو آپدیت کنم.

الان ایلیا 10 ماهه است و فوق العاده شیطون.

الان ایلیا خان به کمک وسایل خونه می ایسته و آواها رو به شکل ساده بیان می کنه و ماما و بابا می گه 

یه کار با مزه که انجام می ده اینه که سرش رو می چرخونه و مستقیم تو چشای آدم زل می زنه

با وجود ایلیا از خدا هیچی نمی خوام مگر سلامتی و خوشبختی رو

دایی حسین یه سری عکس از ایلیا تهیه کردند که اینجا براتون می ذارم.

منتظر نظراتتون هستم.

 

ایلیا در ده ماهگی

 

 

 

ایلیا ده ماهگی

 

 

 

ایلیا ده ماهگی

 

از تمامی دوستانی که لطف داشتن و به وبلاگ ایلیا سر زدند و نظر دادند هم تشکر می کنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

طاهره مامان امیرعلی
6 شهریور 91 16:04
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
دوست خاله ی آقا ایلیای دوسداشتنی
15 آذر 91 18:07
maaaaaaaaaaaaard shode dg in aghaaaaaaas peeeesare elahi fadash bshammmm .
شبنم
12 شهریور 92 15:41
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائید بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک
مامان مرمر
30 مهر 92 10:51
تولدت مبارک