ايلياايليا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه سن داره

شاهزاده پارسي: ايليا روح الهي

و تو مي آيي ...

1390/4/6 12:52
نویسنده : بابا نيما
310 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام به همه دوستان

و سلام به ايلياي عزيزمون

امروز يكي از قشنگترين روزهاي زندگيمونه.

امروز همسر عزيزم رفت دكتر و خدا رو شكر هم وزن آقا ايليا خوب بود هم وزن مامان گلش.

و مهمتر از همه اينكه جنسيت فرشته كوچولومون هم بطور دقيق معلوم شد.

حالا ديگه با اطمينان كامل شاهزاده پارسي رو معرفي مي كنيم: ايليا (نام حضرت علي به سرياني)

حالا سرشار از خوشي هستم و شاكر از جهت اين شازده كوچولو كه خدا به ما عطا كرده.niniweblog.com

الان يكي از دوستان زنگ زد و خبر پدر شدنم رو از يكي از دوستان شنيده بود بهم تبريك گفت.

عزيز بابا من و مامانت خيلي خوشحاليم و از اينكه اومدن تو باعث اون شده ازت ممنونيم.

الان مي خوام به خواهر عزيزم sms بدمniniweblog.com و وبلاگتو بهش معرفي كنم تا خبراي تو رو از اينجا پيگيري كنه.

مي دونم دوست داشت تو دختر مي شدي ولي من از اين خوشحالترم كه مادرم(كه خاك پاش باشم) پسر خيلي دوست داره و چندين بار خواسته واست چيزي بگيره ولي به علت معلوم نبودن دقيق جنسيتت ما منصرفش كرديم.

خيلي دوست دارم كه خانوادم تو رو دوست داشته باشند و تو هم وقتي اومدي تو دلشون جا باز كني

فعلا به اميد ديدار تا خبراي بعدي...بامن حرف نزن

niniweblog.com    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مدرسه مامان ها
5 تیر 90 12:15
سلام مامان مهربون آرزوی ما به سلامت پا به این دنیا گذاشتن فرزند شماست. منتظر خبرای خوب تولد ایلیا جون هستیم. خوشحال میشیم به مدرسه ی مامان ها هم سری بزنید و از نظرات مفیدتون ما رو بهره مند کنید.
shima
8 تیر 90 15:46
مرسي شيما جان
انشا.... ني ني شما هم صحيح و سالم بدنيا بياد.
راستي شما هم مثل من دوست داشتين عكس موچولوتون رو پيش بيني كنيد فقط يه مطلب بگم كه مال ما هم شبيه مال شما شده بنظرم نرم افزار خوبي نيست.

به ما سر بزن
(تو پيوندات ما رو لينك كن من هم همينطور)
به اميد ديدار

دانيال
13 تیر 90 11:57
سلام من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد متشكرم مامان مهربون